GYIK

  • Mit jelent az, hogy virtuális asszisztens? 
    A virtuális asszisztens egy olyan magas szaktudással és gyakorlattal rendelkező szakember, aki saját eszközeivel, egyéni vagy társas vállalkozóként, online eléréssel támogatja a vállalkozásokat, szervezeteket adminisztratív feladataik teljesítésében és ezáltal céljaik elérésében.
  • Hogyan történik a kapcsolattartás?
    Távolságtól és megbízói igénytől függően személyesen, telefonon vagy online (pl. E-mail, FB Messenger, Skype, Zoom, Viber, Google Meet)
  • Ki veheti igénybe az ingyenes, 15 perces első konzultációt? 
    A díj- és kötelezettségmentes konzultációt bárki igénybe veheti, akinek az érdeklődését felkeltette a szolgáltatásom és úgy érzi, vállalkozás támogatásra van szüksége.
  • Akkor sem kell fizetnem a konztultációért, ha utána nem kötünk szerződést?
    Természetesen a konzultáció ebben az esetben is díjmentes.
  • Milyen jogviszonyban történik a munkavégzés?
    Társas vállalkozóként megbízási szerződés alapján végzem el a munkát. A megbízási szerződés mellett titoktartási nyilatkozatot is aláírok.
  • Mikor kezdem el a munkavégzést? 
    A munkát az aláírt megbízási szerződés visszaérkezése után kezdem el.
  • Hogyan történik a számlázás és a díjfizetés? 
    A számlát a munkavégzést követően elektronikusan állítom ki, majd a teljesítésigazolással együtt
    e-mailben küldöm meg, 8 napos fizetési határidő megjelölésével.