GYIK
- Mit jelent az, hogy virtuális asszisztens?
A virtuális asszisztens egy olyan magas szaktudással és gyakorlattal rendelkező szakember, aki saját eszközeivel, egyéni vagy társas vállalkozóként, online eléréssel támogatja a vállalkozásokat, szervezeteket adminisztratív feladataik teljesítésében és ezáltal céljaik elérésében. - Hogyan történik a kapcsolattartás?
Távolságtól és megbízói igénytől függően személyesen, telefonon vagy online (pl. E-mail, FB Messenger, Skype, Zoom, Viber, Google Meet) - Ki veheti igénybe az ingyenes, 15 perces első konzultációt?
A díj- és kötelezettségmentes konzultációt bárki igénybe veheti, akinek az érdeklődését felkeltette a szolgáltatásom és úgy érzi, vállalkozás támogatásra van szüksége. - Akkor sem kell fizetnem a konztultációért, ha utána nem kötünk szerződést?
Természetesen a konzultáció ebben az esetben is díjmentes. - Milyen jogviszonyban történik a munkavégzés?
Társas vállalkozóként megbízási szerződés alapján végzem el a munkát. A megbízási szerződés mellett titoktartási nyilatkozatot is aláírok. - Mikor kezdem el a munkavégzést?
A munkát az aláírt megbízási szerződés visszaérkezése után kezdem el. - Hogyan történik a számlázás és a díjfizetés?
A számlát a munkavégzést követően elektronikusan állítom ki, majd a teljesítésigazolással együtt
e-mailben küldöm meg, 8 napos fizetési határidő megjelölésével.